Aandacht voor jouw privacy

PRIVACYBELEID

The Branding Journey doet er alles aan om je meer dan 100% tevreden te stellen. Dat doen we door extreem veel aandacht voor jou en verbluffend veel service. Om dat mogelijk te maken, gebruiken wij jouw persoonsgegevens.

Met deze verklaring informeren we je over de belangrijke onderwerpen die betrekking hebben op jouw privacy in onze dienstverlening. Als je hier meer vragen over hebt, dan kun je altijd terecht bij onze klantenservice.

In deze privacyverklaring gebruiken we een aantal belangrijke woorden. Om de verklaring beter te kunnen begrijpen leggen we deze kort uit:

  • Persoonsgegevens: gegevens die direct of indirect iets over je zeggen. Bijvoorbeeld jouw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer.
  • Verwerken: alles wat er met persoonsgegevens kan worden gedaan. Bijvoorbeeld het verzamelen, maar ook het opslaan, gebruiken en verwijderen van jouw gegevens uit onze administratie.

Deze privacy verklaring gebruiken we voor de website thebrandingjourney.nl en onze social media-kanalen.

Hieronder hebben we de voor jou belangrijke vragen met antwoorden op een rijtje gezet.

Van wie verwerkt The Branding Journey persoonsgegevens?

The Branding Journey verwerkt persoonsgegevens van klanten, websitebezoekers, sollicitanten, medewerkers, leveranciers en externe relaties.

Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van mijn persoonsgegevens?

Voor de verwerking van je gegevens is verantwoordelijk The Branding Journey (hierna “TBJ , ‘ons’ of ‘wij’ te noemen):

 

Waarom verwerkt The Branding Journey persoonsgegevens?

The Branding Journey verwerkt persoonsgegevens voor verschillende doeleinden:

  • Om onze contractuele afspraken met jou na te komen;
  • Om jou persoonlijke en betrouwbare dienstverlening te bieden;
  • Om te voldoen aan wet- en regelgeving;
  • Omdat je ons toestemming hebt gegeven om je van dienst te zijn.

Om onze contractuele afspraken met jou na te komen

Wij hebben gegevens van jou nodig vanwege contractuele afspraken die we met je maken als je bij ons dienst afneemt. Dat is het geval bij:

  • Contact met onze klantenservice.
  • Het afnemen van een dienst

Om jou persoonlijke en betrouwbare dienstverlening te bieden
Wij vinden het belangrijk dat we jou persoonlijke service verlenen. Dat is in jouw en ons belang. Daarvoor gebruiken we jouw gegevens voor bijvoorbeeld:

  • Klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Het verbeteren van het gebruiksgemak van de website;
  • Contact met onze klantenservice;
  • Persoonlijk advies en speciale aanbiedingen, voordelen en acties;
  • Social media

Om te voldoen aan wet- en regelgeving

We zijn wettelijk verplicht om bepaalde gegevens aan andere organisaties door te geven of te bewaren. Dit geldt voor:

  • Administratiegegevens (factuur-, betaal- en bestelgegevens) voor de Belastingdienst;
  • Een vermoeden van fraude;
  • Een gerechtelijk bevel of vonnis;

Omdat je ons toestemming hebt gegeven om je van dienst te zijn

Soms heb je ons toestemming gegeven (en kun je deze ook weer intrekken) om je gegevens te gebruiken. Dit geldt voor:

  • Abonneren op de nieuwsbrief voor de nieuwste modetrends;
  • Uitnodigingen van events

Welke persoonsgegevens verwerkt The Branding Journey van mij?

Contactformulier

Als je het contactformulier op onze website hebt gebruikt of contact hebt gezocht via de e-mail en telefoon dan verwerken we de volgende gegevens:

  • Uw Naam
  • Uw Achternaam
  • Uw Telefoonnummer
  • Uw E-mail adres.

De gegevens gebruiken we:

  • Om je op een goede manier van dienst te kunnen zijn als je met onze klantenservice contact hebt.

Wil je dat we je gegevens verwijderen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Zie ook “Welke rechten kan ik uitoefenen op mijn persoonsgegevens bij The Branding Journey”

Hoe gaat The Branding Journeymet mijn persoonsgegevens om?

The Branding Journey respecteert en beschermt je persoonsgegevens. We hanteren hierbij de volgende principes:

  1. We gaan vertrouwelijk met je persoonsgegevens om;
  2. We gebruiken je gegevens alleen voor de levering van diensten aan jou persoonlijk;
  3. We verwerken niet meer gegevens dan nodig;
  4. We bewaren je gegevens niet langer dan wettelijk is toegestaan en noodzakelijk is voor de verwerking van je gegevens;
  5. We gebruiken niet meer persoonsgegevens dan strikt noodzakelijk is.

Om hier invulling aan te geven, hebben we het volgende geregeld:

  • Toegang tot persoonsgegevens alleen op basis van noodzakelijkheid;
  • Inschakeling van zorgvuldig geselecteerde derden;
  • Specifieke bewaartermijnen;
  • Opslag van gegevens zoveel mogelijk in de EU.

Welke regels gelden voor The Branding Journey bij de verwerking van persoonsgegevens?

Bij de verwerking van persoonsgegevens is The Branding Journey onder meer gebonden aan:

  • Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
  • De Nederlandse Uitvoeringswet AVG
  • Telecommunicatiewet

Welke rechten kan ik uitoefenen op mijn persoonsgegevens bij The Branding Journey?

Wil je inzicht in alle persoonsgegevens die The Branding Journey van je verwerkt, dan kun je hiervoor een verzoek indienen via de website. Ook voor het beperken van een verwerking van gegevens door The Branding Journey kun je een verzoek indienen.

Het gebruik van een bij ons bekend e-mailadres is nodig om een verzoek in te kunnen dienen. Binnen 30 dagen ontvang je bericht over de behandeling van het verzoek.

Wanneer we jouw gegevens verwerken op basis van toestemming of vanwege de uitvoering van een overeenkomst, dan kun je een kopie van je gegevens in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machine-leesbaar formaat ontvangen.

Indien je toestemming hebt gegeven voor de verwerking van je persoonsgegevens, dan kun je deze toestemming op elk moment intrekken. Jouw gegevens worden vanaf het moment van intrekken van je toestemming door ons verwijderd.

The Branding Journey  is verplicht jouw persoonsgegevens te verwijderen na het verlopen van de wettelijke bewaartermijn of als wij jouw gegevens niet langer nodig hebben. Daarnaast kun je een verzoek tot verwijdering indienen via gozde@thebrandingjourney.nl.

We zullen je gegevens dan verwijderen, behalve als:

  • Je een lopende zaak hebt bij de klantenservice
  • Je een nog niet afgewikkelde schuld hebt bij The Branding Journey, ongeacht de betalingswijze
  • Je ervan wordt verdacht in de afgelopen vier jaren onze diensten te hebben misbruikt
  • De wettelijke bewaartermijn nog niet is verstreken

Als je je hebt ingeschreven voor een nieuwsbrief, is afmelding altijd mogelijk via de afmeldlink onderaan de betreffende nieuwsbrief. Dit kan op ieder moment.

Waar kan ik terecht met een vraag of een klacht?

Mocht je vragen hebben of een klacht hebben over de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan, dan kun je ons altijd bereiken zoals aangegeven op gozde@thebrandingjourney.nl

Je ontvangt binnen een maand een schriftelijke reactie. Ben je niet tevreden met het antwoord, dan kun je:

  1. Een klacht indienen bij de Autoriteit persoonsgegevens met het verzoek te bemiddelen of te adviseren in het geschil met ons. Hoe je deze klacht moet indienen is te lezen op www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.
  2. Een procedure starten bij de rechtbank.

Kan The Branding Journey dit document wijzigen?

Ja, deze privacy verklaring kunnen wij van tijd tot tijd wijzigen. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn of als de wetgeving wijzigt, dan passen wij de privacy verklaring daarop aan. De meest actuele versie van onze privacy verklaring kunt u steeds terugvinden op de website.

Deze privacy verklaring is voor het laatst gewijzigd op 27 september 2020.

TESTIMONIALS

Wat zeggen anderen over The Branding Journey?