Zorggroep de Vechtstreek

Plaats: Breukelen
Datum: 29 oktober 2021

Voor het eerst heb ik een Vlog training gegeven aan een zorginstelling. Tijdens de training lag de focus op Personal Branding, Vloggen, LinkedIn Profilering en Content Creatie. Na de training had de deelnemer in totaal 9 thema’s waarmee ze aan de slag kon en 2 soorten (privé en zakelijk) vlog content gecreëerd met als doel om de zorginstelling beter te profileren sociale media, meer collega’s te betrekken om actief zichtbaar te zijn en interesse op te wekken van potentiële zorgmedewerkers.

Zorgmedewerker, Deveny Adriaensen

“De training is erg leerzaam en ook vooral gezellig. Ik heb veel tips gekregen die ik zeker in de toekomst zal gaan gebruiken. Ook erg fijn dat je altijd bereikbaar bent als er vragen zijn. Heel erg bedankt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je een enthousiast persoon vind, de toegevoegde waarde van de training: veel tips en duidelijke uitleg van/door jou. Door jouw enthousiasme ga je meer kijken en begrijpen hoe social media/LinkedIn werkt.”

Working Spirit

Plaats: Deventer
Datum: 1 juni 2021

Ik heb in samenwerking met Wemessage Academy een interactieve Video Recruitment training gegeven aan Working Spirit ICT. In deze training is er met name aandacht besteed aan Content Recruitment, Video Recruitment, Candidate Journey. Het was onwijs leuk om voor een diverse groep te staan die uit IT Recruiter, IT Accountmanagers en Sales & Marketing bestond. Dat maakt de sessie nog interactiever.

Jurgen Spoor, Co-Owner Working Spirit

“Ik vond het een leuke training waarin met name haar enthousiasme en positiviteit aanstekelijk werkte. Tevens heb ik vooral geleerd dat er “tegenwoordig” veel meer manieren zijn om met potentiële klanten/kandidaten in contact te komen door de inzet van social media.”

Fresh New Step

Plaats: Rotterdam
Datum: 20 oktober 2020

Ik heb op 20 oktober een interactieve Video Recruitment & Content Creatie training gegeven aan Abeer Mahdi. Ze werkt al ruim tien jaar als ZZP’er binnen het vakgebied IT (GIS specialist) en toont ook steeds meer interesse in het vak Recruitment & Coaching (Fresh New Step). In deze training is er ook aandacht besteed aan Personal Branding van Abeer. Ze wil actief bezig zijn met Content Creatie en profilering op LinkedIn. Tijdens de training heeft Abeer nieuwe content gecreëerd en we hebben de vorm per content bepaald die ze één voor één gaat uitwerken. Stay tuned!

Abeer Mahdi, Founder Fresh New Step

“Gözde heeft mij een workshop op maat gegeven. Ze heeft waardevolle informatie gedeeld en mij enorm geholpen om de volgende stappen te nemen. Tijdens de 2e helft van de workshop hebben we samen aan de content gewerkt, zo heb ik hands-on geleerd hoe je moet beginnen en hoe je je gedachten kunt overbrengen naar de lezen op een leuke manier. De workshop heeft me ook meer zelfvertrouwen gegeven om mijn verhaal te delen en de meeste uit mijn netwerk te halen. Gözde is een geweldige vrouw, haar enthousiasme en positieve uitstraling zijn aanstekelijk!”

Progress

Plaats: Den Haag
Datum: 2 oktober 2020

Ik heb op 2 oktober 2020 aan de medewerkers (Recruiters & Accountmanagers) van Progress (12 deelnemers) een Interactieve Video Recruitment & Content Creatie gegeven. Na de training heeft elke deelnemer minimaal twee nieuwe (persoonlijke en zakelijke) content gecreëerd die ze kunnen gebruiken op LinkedIn in een content vorm wat bij hunzelf past.

Fatih Güneş, Founder & Directeur Progress

“De structuur van de training was goed (met veel uitleg en voorbeelden) en de training heeft ons geïnspireerd om in actie te komen. Het was erg leerzaam om vanuit haar persoonlijke ervaring naar content te kijken. Dat zorgde ervoor dat we onze aandacht er goed bij konden houden. De training heeft ons nieuwe inzichten gebracht. Het was wel erg veel informatie in het begin maar toen we eenmaal begonnen met oefenen, zaten we er helemaal in. Ook hebben we zeer goed ingezien dat de content enorm kan bijdragen bij het bereiken van goede kandidaten. Als aanvulling hadden we graag iets meer willen weten over de technieken van vloggen en hoe het algoritme van LinkedIn werkt.”

Grafisch Lyceum

Plaats: Rotterdam
Datum: 29 januari 2020

Ik ben door Grafisch Lyceum uitgenodigd om een gastcollege te geven over het platform LinkedIn en het belang van netwerken. Het was een groep laatstejaars studenten. Het was erg leuk om zo’n groep te staan en ze te enthousiasmeren voor het netwerken.

Lara van Esch, Communicatieadviseur Grafisch Lyceum

“Gözde gaf een gastcollege over LinkedIn, Netwerken en Personal branding voor de studenten van het Grafisch Lyceum Rotterdam die op stage gaan. Met haar enthousiasme, vakkundigheid en praktische voorbeelden en tips wist ze de studenten en ook mij te motiveren meer uit jezelf en je netwerk te halen.”

The Future of Work

Plaats: Amsterdam 
Datum: 14 november 2019

The Future of Work is een event dat gehost is door LinkedIn zelf. Gedurende dit evenement voor geselecteerde recruitment organisaties deelde LinkedIn hun visie op de Future of Work en de markt. Het doel van het evenement was om de aanwezige deelnemers goed op de hoogte te brengen wat hun data vertelt over het recruitmentvakgebied waarin er praktische tips gegeven zijn om hier op in te spelen. Ik was ook een van de gastsprekers die tot praktijk voorbeelden behoorde. In dit event heb ik een presentatie gegeven over mijn eigen branding journey als recruiter en hoe deze journey heeft bijgedragen aan vele plaatsingen.

Joost Eling, Senior Relationship Manager LinkedIn

“Ik ken Gözde nog uit de tijd dat we beiden bij Experis werkten, waar zij destijds startte als Talent Sourcer. Wat haar onderscheidde waren haar leergierigheid en drive naar succes. Al snel kwam ze via haar drive bij de vraag: hoe kan ik waarde creëren? Als een pionier in het vakgebied begreep Gözde hoe waarde gecreëerd wordt op LinkedIn. Ondanks dat Gözde hier 4 jaar geleden al mee bezig was ben ik vanuit LinkedIn nog dagelijks bezig, vanuit mijn rol als Senior Relationship Manager bij LinkedIn, mijn (Recruitment) klanten in te lichten hoe LinkedIn het beste ingezet kan worden. In november 2019 organiseerde LinkedIn een event voor meer dan 100 Recruitment klanten en was het was een no brainer om Gözde te vragen haar ervaringen te delen. Tot op de dag van vandaag ben ik erg dankbaar voor haar bijdrage, haar passie voor het vak is aanstekelijk en haar presentatie talent is inspirerend.”

Academie voor Arbeidsmarkt-
communicatie

Plaats: Rotterdam
Datum: 27 augustus 2019

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie heeft een “Recruitment Festival” georganiseerd waarin diverse sprekers met hun expertise gedurende dag workshops hebben gegeven. Ik heb aan drie verschillende groepen van gemiddeld 15 deelnemers een workshop gegeven over content creatie voor vlogs. Met sommige deelnemers ter plekke ook een storyline gemaakt en opgenomen.

Pieter Boerman, Hoofdredacteur Werf&

“Als iemand ‘de vloggende recruiter’ zegt, wie denkt er dan eigenlijk niet aan Gözde Yilmaz? Niet alleen omdat ze gewoon dóét waar anderen alleen maar van dromen, maar ook omdat ze zeker ook nog wat zinnigs over recruitment te vertellen heeft. Want recruitment is een echt vak, zeggen we bij Werf& altijd. En Gözde laat dat duidelijk zien. Leuk om haar vlogs te kijken, en ze heeft bij ons op Recruitment Festival in 2019 (wat een goed jaar was dat!) ook laten zien dat wat ze voor de camera doet, ook live uitstekend overkomt!”

Cammio | Video Recruitment Experts

Plaats: Amsterdam
Datum: 13 juni 2019

Het VideoNow Event van Cammio was heel erg gefocust op praktische tips over video recruitment en cases uit de praktijk. Ik was een case uit de praktijk en werd ik interactief geïnterviewd door Ellen van Dieren die de moderator van de dag was. Na het interview volgde een vraag & antwoord sessie plaats.

Walter Hueber, Eigenaar Cammio

“Gözde was in 2019 op het launch event van VideoNOW spreker en bracht met haar bijdrage duidelijke inspiratie voor de aanwezige recruitment professionals. Haar gepassioneerde stijl van vertellen, gecombineerd met hands-on-ervaring kwam echt aan!”

Het Creatiehuis

Plaats: Utrecht
Datum: 28 mei 2019

Ik heb bij Het Creatiehuis voor 15 professionals (met name uit HR & Recruitment branche) als gastspreker gestaan om ze te inspireren en mijn kennis te delen over het vak recruitment. Het was een interactieve training waarin er veel ruimte was voor vraag & antwoord. Aan het eind van de training hebben we met een paar deelnemers ter plekke een korte vlog opgenomen die aandurfden.

Wendy van der Kreeft, Eigenaar Het Creatiehuis

“Ik heb Gözde ontmoet toen zij gastspreker was tijdens onze vlogtraining. Al tijdens de voorbereidingen viel het me op dat Gözde heel authentiek is. Het feit dat zij video inzet om haar kandidaten te bereiken is voor haar iets heel natuurlijks. Haar geloof in haar eigen aanpak straalt ze uit en dat levert haar veel resultaat op. Ze wordt gezien als een professional, en dat is ze ook. Werken met Gözde is heel inspirerend, ik raad het iedereen aan!”

Zadkine

Plaats: Rotterdam
Datum: 10 juni 2018

Ik ben door Zadkine uitgenodigd om aan twee verschillende groep stewardessen gastcollege te geven over het platform Linkedin en het belang van netwerken. Hoe kan je door middel van Linkedin aan een stage en een baan komen? Hoe actief en op welke manier moet je dit platform gebruiken? Tijdens de college ging het om dit soort vraagstukken die aan orde kwamen. Ik heb deze studenten geënthousiasmeerd voor het gebruik van LinkedIn en op deze manier hen voorbereid op de toekomst na de opleiding. Na de gastcollege over LinkedIn, heb ik samen met Samir Zekanovic professionele foto’s gemaakt van deze studenten zodat ze die kunnen gebruiken voor hun LinkedIn pagina.

Angelique Suijkerbuijk, Begeleider Zadkine

“Gözde heeft een waardevolle training gegeven aan onze leerlingen van de MBO4 Luchtvaartdienstverlening opleiding bij het Zadkine te Rotterdam. Leerlingen kregen hierbij een duidelijke uitleg over hoe ze zich het beste konden presenteren op social media, met name LinkedIn. Jongeren gebruiken dit platform te weinig om zichzelf neer te zetten op de arbeidsmarkt. Door de enthousiaste uitleg van Gözde zie ik nu veel oud leerlingen nog steeds op LinkedIn en ook stukjes plaatsen over zichzelf en de doelen die ze behaald hebben.

Naast de uitgebreide informatie werden er ook nog goede profielfoto’s gemaakt die de leerlingen konden gebruiken op hun profiel of op toekomstige cv’s. De middag werd als zeer positief ervaren door docenten en leerlingen. Gözde toonde zich een ervaren, professionele en enthousiaste trainer.”

TESTIMONIALS

Wat zeggen anderen over The Branding Journey?